На Кіровоградщині Ощадбанк закрив 13 відділень, назвавши їх «неефективними»
На Кіровоградщині з початку цього року Ощадбанк закриває свої відділення, закриття філій триває, зокрема, у Знам’янському районі.
Так, філії Ощадбанку закриваються фактично одразу у кількох населених пунктах району – селах Дмитрівка, Богданівка та Суботці. Місцеві жителі кажуть: через філії отримували низку послуг – оплачували «комуналку», отримували готівку із «зарплатних» банківських карток. Тепер доведеться їздити до найближчих населених пунктів – до Знам’янки або ж до Кропивницького. Особливо проблема хвилює пенсіонерів, які мають обмеження у коштах та не знають, яким чином сплачувати за комунальні послуги онлайн.
«Ми, люди пенсійного віку, проти того щоб закривали філію Ощадбанку. У багатьох з нас телефони такі, які не підтримують мобільний Інтернет, ми не можемо заплатити за компослуги онлайн, так само і отримувати гроші. У Знам'янку чи Кропивницький не наїздишся, оскільки це дорого, та й здоров'я немає. Зараз карантин, тож і немає чим їздити, а послуги таксі – дорогі. Тут було зручно – можна було заплатити за газ, світло, отримати пенсію. Люди квитки на потяги замовляли, робили страховки на транспортні засоби. Ми за те, щоб філія працювала» , - констатує жителька села Суботці Світлана.
Аби дізнатися про причини закриття філій в населених пунктах, медіапортал DOZOR вирішив направити запит до прес-служби Ощадбанку. У відповіді фахівці пояснили, що філії, які працювали більше 20 років, стали неефективними.
«Ощадбанк на Кіровоградщині закрив 13 неефективних відділень. У деяких населених пунктах банк змушений припиняти діяльність відділень задля недопущення подальших збитків, адже жодної комерційної складової для підтримки подальшої діяльності таких установ не існує. Це стосується й відділень у селах Суботці, Богданівка, Дмитрівка, причина закриття яких тривала неефективна діяльність. Важливо зазначити, що закриттю кожного відділення передують багатомісячні переговори із місцевою владою з однією метою – разом знайти джерела наповнення банківського відділення операційним змістом, прибутком, щоб Ощадбанк мав шанс залишитись і працювати», - повідомили у банку.
Водночас у прес-службі банку радять жителям сіл користуватися банківськими послугами у відділеннях, які знаходяться у найближчих населених пунктах. Наразі також розглядається питання встановлення в населених пунктах області платіжних терміналів, POS-терміналів в торгово-сервісній мережі.
«Клієнти можуть користуватись усіма перевагами дистанційних каналів обслуговування, зокрема онлайн-платформи «Ощад 24/7», де доступні практично всі послуги та продукти банку для фізичних осіб. Потрібно мати лише картку та зареєструватись в Ощад 24/7», - зазначили в Ощадбанку.
Прокоментувати:
Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається